Saltar al contingut principal
. Obre en una nova finestra.Logotip de la Generalitat
Menú
  • Àrea privada. Obre en una nova finestra.
  • Contacte
  • Idioma: ca
    • Castellano
    • English
Cercador

Cercador

Formularis
Autoconsum
Autònoms
Obertura d'un centre de treball
Exàmens i carnets d'instal·ladors
Instal·lacions de baixa tensió

Canal Empresa

  • Inici
  • Què voleu fer?
  • Accedeix a “ Tràmits i formularis”
    • Cercador de tràmits
    • Tràmits per temes
    • Tràmits municipals i estatals
    • Estat de les meves gestions. Obre en una nova finestra.
    • Notificacions electròniques
    • Cerca guiada. Obre en una nova finestra.
    • Servei de Finançament Unificat. Obre en una nova finestra.
    • Taxes
    • Formularis més freqüents
    • Ajuda
    • Actualitat. Obre en una nova finestra.
    • Relació d’expedients desistits per manca de pagament de la taxa
    • Accedeix a “ Tràmits i formularis”

    Imatge 1: Cercador de tràmits
    Imatge 2: Tràmits per temes
    Imatge 3: Tràmits municipals i estatals

    Tràmits i formularis

    Espai de tramitació de Canal Empresa. Pots cercar els tràmits per temes, tipus i perfils, i també hi trobaràs tota la informació de suport a la tramitació.

    Accedeix a “ Tràmits i formularis”

  • Accedeix a “ Finestreta única empresarial”
    • Accedeix a “ Què és la FUE?”

      • Plans FUE
      • El recorregut de la FUE
      • Sobre Canal Empresa
      • Facilitació de l’activitat econòmica
      • Projectes de la FUE
      • Agilització de procediments per a l’activitat econòmica
      • Accedeix a “ Què és la FUE?”

    • Accedeix a “ Comunicació”

      • Butlletí infoFUE
      • Jornades i sessions
      • Identitat corporativa
      • Dades estadístiques
      • Accedeix a “ Comunicació”

    • Accedeix a “ Món local”

      • Què cal fer per adherir-se a la FUE?
      • Espai dels Ajuntaments i tècnics municipals
      • Informació d’interès sobre regulació de l’activitat per part dels ajuntaments
      • Accedeix a “ Món local”

    • Accedeix a “ Plans d'inspecció i control”

      • Barcelona
      • Tarragona
      • Accedeix a “ Plans d'inspecció i control”

    • Accedeix a “ Finestreta única empresarial”

    Imatge 1: Què és la FUE?
    Imatge 2: Comunicació
    Imatge 3: Món local

    Finestreta única empresarial

    En aquesta secció coneixereu tot el relacionat amb la Finestreta Única Empresarial: plans, projectes, butlletí infoFUE, jornades, material de comunicació, etc.

    Accedeix a “ Finestreta única empresarial”

  • Actualitat
. Obre en una nova finestra.Logotip de la Generalitat

| Canal Empresa

  • Inici
  • Tràmits
  • Tràmits per temes
  • Comunicació de situacions de dificultat empresarial en l'àmbit industrial
22211 - Comunicació de situacions de dificultat empresarial en l'àmbit industrial Departament d'Empresa i Treball canalempresaweb
  • Què has de saber?
  • Què és?
  • A qui va dirigit?
  • Terminis
  • Taxes
  • Altres Informacions

  • Passos a fer
  • 1. Comunicar
  • 2. Consultar l'estat del tràmit
  • 3. Rebre la resposta de l’Administració
Comunicació de situacions de dificultat empresarial en l'àmbit industrial Comunicar la situació de dificultat
QUI Empreses i professionals
COM Per Internet
QUAN
En qualsevol moment

Comunicar

Subscripció avisos

Saber-ne
més

Comunicació de situacions de dificultat empresarial en l'àmbit industrial

Comunicar

Subscripció avisos

Necessites ajuda?

Subscripció als avisos informatius

Rebràs informació de novetats generals relacionades amb aquest tràmit com ara l’inici de terminis, canvis en els formularis, etc...

Afegir com a tràmit favorit a l'àrea privada

L'hi tindràs sempre disponible i pots triar si veure els avisos informatius allí o rebre'ls per correu.

Subscripció només amb un correu electrònic

Rebràs els avisos informatius al teu correu. Per gestionar les subscripcions, entra a la teva Àrea privada.

22211
Us hem enviat un e-mail amb instruccions per completar la subscripció als avisos d'aquest tràmit.
No s'ha pogut realitzar l'enviament. Si us plau, proveu-ho més tard.
Afegir avisos només amb correu electrònic

*  Camps obligatoris

  • El correu no és vàlid
  • Introduïu el text de la imatge

Normativa

  • Acord de 15 de març de 2013 dels jutges del Mercantil de Catalunya

    . Obre en una nova finestra.

    (versió en castellà)

Què has de saber?

Què és?

Quan una empresa de l'àmbit industrial, d'acord amb el protocol de col·laboració dels jutjats mercantils, es trobi en situació de concurs, preconcurs o  d'acord de refinançament; o bé estigui en procés de relleu generacional, reorientació del model de negoci o de recerca d’un soci, pot comunicar-ho a l'Administració. 

D'aquesta manera, la unitat competent de la Generalitat podrà posar en contacte a aquestes empreses amb persones interessades a invertir-hi. D'aquesta manera es pot arribar a millorar o revertir la situació de dificultat.

Aquest tràmit només es pot fer per internet. La documentació que aporteu per un altre canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació.

  • Normativa aplicable

Organisme responsable

  • Departament d'Empresa i Treball
  • Direcció General d'Indústria
A qui va dirigit?
  • Empreses i professionals
  • A les persones administradores d'una empresa de l'àmbit industrial en situació de dificultat.
  • A persones propietàries d'una empresa de l'àmbit industrial en situació de dificultat.
  • A persones administradores concursals designades, en el cas que n'hi hagi.
  • A persones mediadores designades, en el cas que n'hi hagi.
Terminis

Aquest tràmit es pot sol·licitar en qualsevol moment.  

Taxes

No hi ha taxes associades a aquest tràmit.

Altres Informacions

Definició de situació de dificultat

Es considera que una empresa està en situació de dificultat quan, d'acord amb el protocol de col·laboració dels jutjats mercantils, aquesta es troba en situació de concurs, preconcurs o  d'acord de refinançament; així com trobar-se en un procés de relleu generacional, reorientació del model de negoci o de recerca d’un soci.

 

Com funciona la comunicació?

D’acord amb el protocol de col·laboració amb els jutjats mercantils, i amb la finalitat de preservar el teixit productiu i el manteniment de l’ocupació en els sectors industrials i de serveis a la producció, les empreses que es trobin en situació de dificultat comunicaran aquest fet, mitjançant el formulari que es troba al 'Pas 1. Comunicar', a la Sub-direcció d’Inversió Industrial. Aquesta Subdirecció farà d'intermediària entre les empreses i les persones que hi puguin estar interessades a invertir per tal de cercar alternatives i oportunitats de negoci.

Passos a fer

  1. 1

    Primer pas

    Comunicar

    Aquest tràmit només es pot fer per internet.

    Cal que us identifiqueu quan envieu el formulari amb l’idCATMòbil o un certificat digital de:

    • Persona física
    • Persona jurídica

    Per Internet

    Descarregar el formulari

    Ves-hi . Ves a Descarregar el formulari

    Com fer-ho?

    Els passos a seguir són els següents:

    1. Descarregar el formulari (podeu accedir-hi clicant l'enllaç que hi ha en aquest mateix apartat)
    2. Emplenar el formulari.
    3. Tornar a la pàgina de tramitació i enviar el formulari seguint les instruccions indicades al pas 3 (Enviar a tramitar i rebre acusament de rebuda).
    4. En el moment d’enviar el formulari la persona que efectuï el tràmit rebrà l’acusament de rebuda i còpia del formulari enviat.

    En cas que no pugueu tramitar per una incidència en el sistema, torneu a provar-ho més tard. 

    Alternativament, si la incidència persisteix i no us podeu esperar a fer el tràmit, podeu utilitzar el formulari d'instància genèrica que trobareu al web o a la seu electrònica del vostre ajuntament (o de qualsevol altra administració pública). En aquest cas, recordeu que el còmput de terminis pot variar i que us haureu d’esperar uns dies per poder fer el seguiment del tràmit des de ‘La meva carpeta’.

    Consulteu les condicions tècniques necessàries per a fer tràmits en línia a Tràmits Gencat.

  2. 2

    Segon pas

    Consultar l'estat del tràmit

    Podeu consultar l’estat del tràmit:

    Podeu consultar l’estat del tràmit:

    • A Canal Empresa (amb idCAT Mòbil o/i certificat digital).
    • A l’Estat de les meves gestions (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
    • Al telèfon 012 (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
  3. 3

    Tercer pas

    Rebre la resposta de l’Administració

    Quan i com es rep la resposta?

    Quan i com es rep la resposta?

    En el moment d'enviar el formulari la persona que efectuï el tràmit rebrà l'acusament de rebuda i còpia del formulari enviat. En aquest moment l'Administració entendrà que s'ha realitzat el tràmit.

Data d'actualització 25.09.2020
Loading...

Ajuda de Canal Empresa

Necessiteu ajuda sobre l'Àrea privada, la identificació i els certificats, la tramitació electrònica, les notificacions electròniques, les incidències,...?

Accediu a l'ajuda

Segueix les xarxes socials de Canal Empresa

  • Icona de Twitter
  • Icona de Facebook
  • Icona de Youtube
Amb el finançament de
  • Amb el finançament de . Obre en una nova finestra.
Generalitat de Catalunya
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Mapa Web
  • Política de galetes
  • Ajuda de Canal Empresa
  • Sobre Canal Empresa