• Imprimeix

Comunicació de canvi de titularitat d'activitats (tràmit municipal)

11341 - Comunicació de transmissió de llicència o dels efectes d'una comunicació prèvia canalempresaweb

És el tràmit a través del qual la persona o empresa titular d’una activitat que disposa de llicència o comunicació prèvia vigent, posa en coneixement de l’Ajuntament que transmet el corresponent títol que l’habilitava per exercir l’activitat.

Aquesta comunicació a l’Ajuntament serveix per acreditar la subrogació del nou titular en els drets i deures derivats de la llicència o comunicació prèvia.

Llegiu-ne més

La comunicació ha de formalitzar-se en el termini màxim d’un mes des que s’ha produït efectivament la transmissió.

Poseu el municipi on voleu fer l'activitat en el cercador que trobareu més avall. Si l'ajuntament és FUE podreu iniciar el tràmit. En cas contrari, us adreçarem al web de l'ajuntament.

Tant el transmitent com el nou titular. 

Què necessiteu fer?

Introduïu el vostre municipi per obtenir els passos/tràmits a seguir

daac3e2f5a406410VgnVCM2000009b0c1e0aRCRD
11341

Data actualització 30.07.2015